ASCEND 1 : SEABUCKTHORN MAKANAN TAMBAHAN ALAF INI: Q&A Magic Makeover QQ cream
Assalamualaikum dan Salam 1MALAYSIA kepada mereka yang pengunjung blog testimoni sne ini. Kunjungan anda di dahului dengan jutaan terima kasih. Di blog ini, kami paparkan pelbagai testimoni-testimoni hebat pengguna yang telah mencuba produk berasaskan beri Seabuckthorn

" Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila ubat tersebut sesuai dengan penyakit, maka ia akan sembuh dengan izin Allah" ( Sahih Muslim no. 2204 )

Makluman Penting Dr SNE Global Sdn Bhd

TERKINI
Bermula dari 2021 SNE Global membuat penjenama semula dengan menggunakan nama ASCEND 1 akan mengambil tanggung jawab penuh dalam penjualan barang tersebut.

Dengan berpegangkan testimoni2 yang berjaya ASCEND 1 akan melebarkan sayap secara global dan tiada sempadan. Kini memulakan operasi terkini di Taman Shamelin Business Centre.

Berikut senarai produk berasaskan 100% minyak seabuckthorn dan sebatian2 premium.

=>MANNA
=>ARTE
=>BELLE
=>BONEY



Terima Kasih

Cik Ju 019 6002400
Mobile Stokist
==========================

Sila tambah Rm8.00 sm / 10 ss utk poslaju
Sila whatapps / sms utk maklumat pembayaran
=> 019 6002400
make money

Monday 3 August 2015

Q&A Magic Makeover QQ cream

1.  Kenapa saya perlu memakai Magic Makeover QQ cream?

Penggunaan produk penjagaan kulit yg betul dapat mengekalkan kulit yg sihat dan mengelakkan risiko kanser kulit.  Ini merupakan keuda2 keutamaan yg jelas dari Magic Makeover QQ cream.  Krim ini  dengan fungsi pencerahan dan anti penuaan, direka khas untuk kulit wanita Asia dengan produk semula jadi Korea.

2.  Adakah Magic Makeover QQ Cream ini sesuai untuk semua orang?

Ya.  Sebenarnya, disarankan setiap orang mesti gunakan krim Qq setiap hari, untuk perlindungan kulit, menjadikan lapisan lindungan dari radiasi komputer, udara kotor, makeup, pencemaran dan sebagainya. Ia menjadikan kulit lebih semulajadi, tona sekata dan memberikan kecantikan walaupun tanpa makeup.

3. Perlukah saya memakai lagi lindungan sunscreen setelah Magic Makeover QQ cream?

Dalam pasaran, kebanyakan krim QQ telah mempunyai lindungan sunscreen, namun nilai lindungan SPFnya tidak tinggi dan tidak mencukupi untuk seharian.  Lasoul Magic Makeover QQ cream mempunyai lindungan sunscreen spf50 dan pa+++ adalah amat memadai untuk sehari.  Untuk aktiviti luaran, adalah dinasihatkan memakai krim QQ 30 minit sebelum menjalani aktiviti luaran.  Magic makeover qq cream boleh melindungi dari pancaran ultraviolet dan menjaga kulit anda.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...