ASCEND 1 : SEABUCKTHORN MAKANAN TAMBAHAN ALAF INI: SHAMONE RADIANCE
Assalamualaikum dan Salam 1MALAYSIA kepada mereka yang pengunjung blog testimoni sne ini. Kunjungan anda di dahului dengan jutaan terima kasih. Di blog ini, kami paparkan pelbagai testimoni-testimoni hebat pengguna yang telah mencuba produk berasaskan beri Seabuckthorn

" Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila ubat tersebut sesuai dengan penyakit, maka ia akan sembuh dengan izin Allah" ( Sahih Muslim no. 2204 )

Makluman Penting Dr SNE Global Sdn Bhd

TERKINI
Bermula dari 2021 SNE Global membuat penjenama semula dengan menggunakan nama ASCEND 1 akan mengambil tanggung jawab penuh dalam penjualan barang tersebut.

Dengan berpegangkan testimoni2 yang berjaya ASCEND 1 akan melebarkan sayap secara global dan tiada sempadan. Kini memulakan operasi terkini di Taman Shamelin Business Centre.

Berikut senarai produk berasaskan 100% minyak seabuckthorn dan sebatian2 premium.

=>MANNA
=>ARTE
=>BELLE
=>BONEY



Terima Kasih

Cik Ju 019 6002400
Mobile Stokist
==========================

Sila tambah Rm8.00 sm / 10 ss utk poslaju
Sila whatapps / sms utk maklumat pembayaran
=> 019 6002400
make money

Sunday 2 June 2013

SHAMONE RADIANCE


Jom tengok promosi SET RADIANCE ... uolls kalau nak jadi putih dan mengikut kata pakar pemakanan SNE En Charles Loh 80% datang nya dari Beutskin Essence iaitu dalaman dan 20% dari luaran maka gunalah set radiance ini.

 Promosi ni berakhir 15 Jun 2013



Istimewa nya set Radiance ini ... ia mengandungi pati seabuckthorn, pelbagai pelembab dan 6 jenis vitamin pencerahan termasuklah vitamin P (pernah dengar tak vitamin p... sy pun x pernah dengar.. join SNE aje dengar Vit P). Vit P ni adalah untuk peredaraan mikro, mencegah degradasi kologen.

Set ni mengandungi
SW1 Whitening Cleanser
SW2 Whitening lotion
SW3 Whitening Serum - guna waktu pagi n mlm

SE10 -  prod ni dipakai sblm sw3.  Guna setiap hari pagi dan malam. sapu dengan kuantiti mencukupi. gosok secara membulat @ guna limfa teknik sehingga meresapi kulit muka anda.

HARGA Ahli RM 449 **jimat RM 169

 Promosi ini berakhir 31 Julai, 2013

P

Pakej A - Set Radiance ni mengandungi
SW1 Whitening Cleanser
SW2 Whitening lotion
SW3 Whitening Serum - guna waktu pagi dan mlm

S12 - Cutin removal - utk menanggalkan kutin secara lembut dan membersihan secara mendalam.  Cara guna sapu gel di muka dgn kuantiti mencukupi sahaja. biarkan selama 5 minit.  basahkan jari dan gosok secara membulat sehingga bersih.  guna seminggu 2X shj.

harga Ahli RM 449** jimat 109.

Info untuk penggunaan radiance set : beutskin4u.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...