ASCEND 1 : SEABUCKTHORN MAKANAN TAMBAHAN ALAF INI: Set penjagaan la soul
Assalamualaikum dan Salam 1MALAYSIA kepada mereka yang pengunjung blog testimoni sne ini. Kunjungan anda di dahului dengan jutaan terima kasih. Di blog ini, kami paparkan pelbagai testimoni-testimoni hebat pengguna yang telah mencuba produk berasaskan beri Seabuckthorn

" Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila ubat tersebut sesuai dengan penyakit, maka ia akan sembuh dengan izin Allah" ( Sahih Muslim no. 2204 )

Makluman Penting Dr SNE Global Sdn Bhd

TERKINI
Bermula dari 2021 SNE Global membuat penjenama semula dengan menggunakan nama ASCEND 1 akan mengambil tanggung jawab penuh dalam penjualan barang tersebut.

Dengan berpegangkan testimoni2 yang berjaya ASCEND 1 akan melebarkan sayap secara global dan tiada sempadan. Kini memulakan operasi terkini di Taman Shamelin Business Centre.

Berikut senarai produk berasaskan 100% minyak seabuckthorn dan sebatian2 premium.

=>MANNA
=>ARTE
=>BELLE
=>BONEY



Terima Kasih

Cik Ju 019 6002400
Mobile Stokist
==========================

Sila tambah Rm8.00 sm / 10 ss utk poslaju
Sila whatapps / sms utk maklumat pembayaran
=> 019 6002400
make money

Thursday 12 March 2015

Set penjagaan la soul

Set penjagaan ni adalah set yg lengkap.

Sesuai utk semua kulit

Disebabkan kombinasi produk yg mantap boleh mengekalkan keanjalan dan keremajaan kulit.
Penjimatan 37% amat berbaloi berbanding jika anda membeli set yg berasingan.

Utk menjadi Ahli SNE cuma tambah rm 50 untuk mendapat produk lain pada harga ahli.

Berikut cara2 penggunaan set produk ni.




Step pertama: guna cutin remover gel, letak satu muka biar dalam 2 minit lepas tu gosok perlahan2 utk keluarkan kekotoran.lepas tu bilas dengan air bagi bersih, anda akan rasa segar dan kulit muka jadi lembut. Guna cutin remover gel seminggu 3 kali sahaja.

Step kedua: guna cleanser crystalline (gune pagi dan malam). Jika baru pertama kali cuba, memang cleanser ini tak berbuih ini kerana cleanser ini cuci dari sebarang minyak n sesuai utk jadi makeup remover.

Step ketiga: pakai lasoul mask, sapu seluruh muka ke atas, biar kan dalam masa 20 minit, sapuan jika ada lebihan  hendaklah disapu dari leher ke atas. (Lasoul mask guna 3 kali seminggu).( boleh guna waktu siang atau malam janji 20 atau 30 minit sahaja jangan lebih)

step keempat: selepas basuh keringkan muka, gunakan toner biru, crystalline lotion, cara gunakan dia, spray satu muka then tepuk perlahan2 sampai semua serap di setiap bahagian wajah. Sehingga meresap. (Gunakan siang dan malam)

Step kelima: gunakan beauty serum sapu seluruh muka, urutkan bulatan pada bahagian mata. Serum ini baik utk membaik pulih sel kulit mati dan menambahkan kolagen pada kulit. (Guna siang dan malam)

Step ke enam: pakai SE7 whitening uv protection sebelum keluar rumah, untuk menjaga kulit dari terhindar dari matahari. (SE7 Hanya perlu guna apabila keluar rumah atau siang hari untuk melindungi kulit dari cahaya matahari). SE7 bagus kerana tidak berminyak dan boleh mengunakan compaq powder jika mahu.

Step ke tujuh: gunakan sleeping mask sebelum tidur. Sapu setiap malam dan tidur tidak perlu basuh sehingga pagi. Akan terasa segar dan berseri.

Senang kan!!!  Selamat mencuba.  Jom La Soul
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...