ASCEND 1 : SEABUCKTHORN MAKANAN TAMBAHAN ALAF INI: La Soul - Diamond White Hydration Sleeping Mask (DWHSM)
Assalamualaikum dan Salam 1MALAYSIA kepada mereka yang pengunjung blog testimoni sne ini. Kunjungan anda di dahului dengan jutaan terima kasih. Di blog ini, kami paparkan pelbagai testimoni-testimoni hebat pengguna yang telah mencuba produk berasaskan beri Seabuckthorn

" Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila ubat tersebut sesuai dengan penyakit, maka ia akan sembuh dengan izin Allah" ( Sahih Muslim no. 2204 )

Makluman Penting Dr SNE Global Sdn Bhd

TERKINI
Bermula dari 2021 SNE Global membuat penjenama semula dengan menggunakan nama ASCEND 1 akan mengambil tanggung jawab penuh dalam penjualan barang tersebut.

Dengan berpegangkan testimoni2 yang berjaya ASCEND 1 akan melebarkan sayap secara global dan tiada sempadan. Kini memulakan operasi terkini di Taman Shamelin Business Centre.

Berikut senarai produk berasaskan 100% minyak seabuckthorn dan sebatian2 premium.

=>MANNA
=>ARTE
=>BELLE
=>BONEY



Terima Kasih

Cik Ju 019 6002400
Mobile Stokist
==========================

Sila tambah Rm8.00 sm / 10 ss utk poslaju
Sila whatapps / sms utk maklumat pembayaran
=> 019 6002400
make money

Tuesday 27 January 2015

La Soul - Diamond White Hydration Sleeping Mask (DWHSM)


Diamond White Hydration Sleeping Mask (DWHSM)





Soalan Lazim (FAQ)

1) Adakah Diamond White Hydration Sleeping Mask (DWHSM) sesuai untuk semua jenis kulit?
Betul. DWHSM amat sesuai untuk semua jenis kulit, terutamanya kulit jenis kering, berkedut, berpigmentasi dan sensitif.

2) Berapa lamakah baru dapat lihat kesannya?
Kesannya jelas kelihatan selepas pertama kali menggunakan produk ini. Terutamanya apabila bangun keesokan hari, anda boleh lihat kulit terasa lembap dan cerah berseri, ibarat seperti sebiji berlian yang mempesonakan, oleh sebab itu, produk ini dikenali sebagai ”Diamond Hydration Mask”. Penggunaan yang berterusan menjaminkan kulit cerah berseri.

3) Saya memiliki berbagai-bagai jenis masker, perlukah saya menggunakan DWHSM lagi? Kenapa ?
 Walaupun anda sudah memiliki pelbagai masker yang merangkumi jenis krim, bubuk atau lain-lain.  Namun, jenis masker itu perlu dibersihkan selepas 15-20 min.   DWHSM boleh memelihara kulit ketika anda rehat. (yakni masa anda tidur)  malah, ia dapat memberikan pemeliharaan yang paling efektif kepada kulit, sejenis masker yang menjadikan kulit lebih cerah, lembab, tegang, meringankan parut (memudarkan parut) dan meingkatkan keanjalan kulit.  Penggunaan masker bersama produk penjagaan kulit SNE menjamin kesan yang lebih efektif.



4) Bagaimanakah cara penggunaan DWHSM?
Ia ditentukan oleh keperluan kulit anda. Golongan yang berusia 18 – 25 tahun perlu gunakan masker ini 2 – 3 kali seminggu. Jika kulit anda mempunyai masalah seperti pigmentasi, kering,
kulit kusam dan berparut, maka, anda boleh gunakan masker DWHSM setiap hari.

Tips: Untuk mereka yang kerap berada di luar rumah, produk ini sesuai diguna pada waktu malam. Ini kerana DWHSM dapat mengurangkan tekanan pada kulit yang letih dengan melembapkan kulit anda.


5) Kenapa DWHSM begitu popular?
DWHSM begitu popular kerana ia mampu mempercepatkan fungsi pembaharuan kulit dengan membekalkan nutrien dan kelembapan pada masa anda tidur iaitu dari pukul 10 pm hingga 2 am.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...