ASCEND 1 : SEABUCKTHORN MAKANAN TAMBAHAN ALAF INI: Review - Diamond Sleeping Mask
Assalamualaikum dan Salam 1MALAYSIA kepada mereka yang pengunjung blog testimoni sne ini. Kunjungan anda di dahului dengan jutaan terima kasih. Di blog ini, kami paparkan pelbagai testimoni-testimoni hebat pengguna yang telah mencuba produk berasaskan beri Seabuckthorn

" Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila ubat tersebut sesuai dengan penyakit, maka ia akan sembuh dengan izin Allah" ( Sahih Muslim no. 2204 )

Makluman Penting Dr SNE Global Sdn Bhd

TERKINI
Bermula dari 2021 SNE Global membuat penjenama semula dengan menggunakan nama ASCEND 1 akan mengambil tanggung jawab penuh dalam penjualan barang tersebut.

Dengan berpegangkan testimoni2 yang berjaya ASCEND 1 akan melebarkan sayap secara global dan tiada sempadan. Kini memulakan operasi terkini di Taman Shamelin Business Centre.

Berikut senarai produk berasaskan 100% minyak seabuckthorn dan sebatian2 premium.

=>MANNA
=>ARTE
=>BELLE
=>BONEY



Terima Kasih

Cik Ju 019 6002400
Mobile Stokist
==========================

Sila tambah Rm8.00 sm / 10 ss utk poslaju
Sila whatapps / sms utk maklumat pembayaran
=> 019 6002400
make money

Tuesday 7 October 2014

Review - Diamond Sleeping Mask


Review hari ini tertumpu pada Diamond Sleeping Mask .  Diamond Sleeping mask ini adalah produk terbaru SNE.   Saya baru mencubanya dlm sebulan setiap hari waktu malam.. Sebelum tidur saya akan oleskan selepas mencuci muka.  Saya seorg yang sukakan produk yang ringkas, klu boleh 4 in one.. tapi mana nak dapat kan ..ha..ha..ha.

Routine yang saya amalkan di waktu malam:-

cuci muka
terus oles Diamond Sleeping mask.
(sepatutnya anda follow la rountine yg betul..jangan ikut saya tau)

So far mmg kulit terasa sungguh lembab, pori2 semakin mengecil.  kulit bertambah ok.

Tapi dah 2 hari saya tak guna..... hu..hu..hu ... Diamond Sleeping mask saya telah dikidnap oleh anak dara saya berusia 15 tahun...

kenapa : dia nak menghilangkan bintik2 hitam bekas jerawat dia...ha..ah ..dia dah pandai melawa.  Selepas raya hari tu ..asalkan balik dari asrama dia akan menggunakan la soul mask ..baru2 ni dia balik, sy suruh dia menggunakan sleeping mask ni... dia kata seronok sgt..bintik2 jerawat pudar. cara penggunaan pun sungguh simple.

Pada sesiapa nak mencuba cuma rm 149 untuk 1 jar...selamat mencuba. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...