ASCEND 1 : SEABUCKTHORN MAKANAN TAMBAHAN ALAF INI: olive lotion
Assalamualaikum dan Salam 1MALAYSIA kepada mereka yang pengunjung blog testimoni sne ini. Kunjungan anda di dahului dengan jutaan terima kasih. Di blog ini, kami paparkan pelbagai testimoni-testimoni hebat pengguna yang telah mencuba produk berasaskan beri Seabuckthorn

" Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila ubat tersebut sesuai dengan penyakit, maka ia akan sembuh dengan izin Allah" ( Sahih Muslim no. 2204 )

Makluman Penting Dr SNE Global Sdn Bhd

TERKINI
Bermula dari 2021 SNE Global membuat penjenama semula dengan menggunakan nama ASCEND 1 akan mengambil tanggung jawab penuh dalam penjualan barang tersebut.

Dengan berpegangkan testimoni2 yang berjaya ASCEND 1 akan melebarkan sayap secara global dan tiada sempadan. Kini memulakan operasi terkini di Taman Shamelin Business Centre.

Berikut senarai produk berasaskan 100% minyak seabuckthorn dan sebatian2 premium.

=>MANNA
=>ARTE
=>BELLE
=>BONEY



Terima Kasih

Cik Ju 019 6002400
Mobile Stokist
==========================

Sila tambah Rm8.00 sm / 10 ss utk poslaju
Sila whatapps / sms utk maklumat pembayaran
=> 019 6002400
make money

Friday 5 September 2014

olive lotion

halfest...2014.  setiap tahun sure pergi sambil mencuba makanan2 yg mesti dibeli esp frozen..
this time sy tidak explore both2 secara menyeluruh.. sekadar mencuci mata..
cuci mata apa nya ...habis gak rm100.  apa yang sy nak kongsikan di sini ialah produt olive lotion.. mula2 adik tu hya memberi tester kat tapak tangan dan sy olesnya ke seluruh tgn hingga ke lengan., sy terus beredar ke booth lain. sepanjang masa di sana asyik terbau haruman olive lotion... selpas 45 min berlegar di sana.. sya mengambil keputusan utk membeli... disbbkan haruman nya yg sungguh wangi dan boleh dijadikan minyak rambut.
smpi di booth itu ada seorg gadis turut ingin membeli olive lotion ... ha ha  dia pun sama berkata tak tahan akan bau wangi olive lotion ni.. alhamdullillah bukan saya seorg aje ..tergoda dengan harum olive lotion ni. he..he
klu anda ke halfest cari ye olive lotion ni.. tak rugi membelinya.
my opinion .. this is a good buy. klau nak jadikan lotion malam. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...