ASCEND 1 : SEABUCKTHORN MAKANAN TAMBAHAN ALAF INI: Soal Jawab Diamond White Hydration Sleeping Mask (DWHSM)
Assalamualaikum dan Salam 1MALAYSIA kepada mereka yang pengunjung blog testimoni sne ini. Kunjungan anda di dahului dengan jutaan terima kasih. Di blog ini, kami paparkan pelbagai testimoni-testimoni hebat pengguna yang telah mencuba produk berasaskan beri Seabuckthorn

" Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila ubat tersebut sesuai dengan penyakit, maka ia akan sembuh dengan izin Allah" ( Sahih Muslim no. 2204 )

Makluman Penting Dr SNE Global Sdn Bhd

TERKINI
Bermula dari 2021 SNE Global membuat penjenama semula dengan menggunakan nama ASCEND 1 akan mengambil tanggung jawab penuh dalam penjualan barang tersebut.

Dengan berpegangkan testimoni2 yang berjaya ASCEND 1 akan melebarkan sayap secara global dan tiada sempadan. Kini memulakan operasi terkini di Taman Shamelin Business Centre.

Berikut senarai produk berasaskan 100% minyak seabuckthorn dan sebatian2 premium.

=>MANNA
=>ARTE
=>BELLE
=>BONEY



Terima Kasih

Cik Ju 019 6002400
Mobile Stokist
==========================

Sila tambah Rm8.00 sm / 10 ss utk poslaju
Sila whatapps / sms utk maklumat pembayaran
=> 019 6002400
make money

Tuesday 26 August 2014

Soal Jawab Diamond White Hydration Sleeping Mask (DWHSM)

La Soul (Diamond White Hydration Sleeping Mask)

Biar SNE Hilangkan kebimbangan Anda!

wah seronoknya, ada yang membantu.... Jom lihat soal jawab tentang DWHSM

Soalan 1


S.  Adakah Diamond White Hydration Sleeping Mask sesuai untuk semua jenis kulit?

J : Betul DWHSM amat sesuai untuk semua jenis kulit, terutamanya kulit jenis kering, tua, berpigmen dan sensitif

Soalan 2


S -Berapa lamakah baru kesan dapat dilihat?

J - Kesannya jelas kelihatan selepas digunakan pertama kali.  Terutamanya keesokan hari selepas bangun dari tidur, anda boleh lihat betapa lembab dan cerah berseri muka anda menjadi, ibarat sebiji berlian yang mempersonakan, oleh itu ia juga dikenali sebagai masker lembab berlian. Penggunaan yang berterusan menjaminkan kulit cerah berseri.

Soalan 3


Saya memiliki masker yang berbagai-bagai, perlukan saya guna DWHSM lagi? Kenapa?

Walaupun anda su dah memiliki pelbagai masker yang merangkumi jenis krim, bubuk atau lain-lain.  Namun, jenis masker itu perlu dibersihkan selepas 15-20 min.   DWHSM boleh memelihara kulit ketika anda rehat.  malah, ia dapat memberikan pemeliharaan yang paling efektif kepada kulit, sejenis masker yang menjadikan kulit lebih cerah, lembab, tegang, meringankan parut (memudarkan parut) dan meingkatkan keanjalan kulit.  Penggunaan masker bersama produk penjagaan kulit SNE menjamin kesan yhang lebih efektif.

Soalan 4


Apakah frekuensi penggunaan DWHSM?

Ia ditentukan oleh keperluan kulit anda.  Warga muda berusia 18-25 thn patut menggunakan masker ini 2-3 kali seminggu.  Jika kulit anda mempunyai masalah seperti pigmentasi, kering , kulit pendam dan berparu, maka anda boleh gunkan m,asker DWHSM setiap malam.

tips : Untuk merka yang kerapmberada di luar urmah, produk ini sesuai digunakan ada waktu malam.  Ini aDWHSM dapat mengurangkan tekanan pada kulit yang letih dengan melembapkan kulit.

Soalan 5


S - Kenapa DWHSM begitu terkenal.

J - DWHSM begitu terkenal  kerana ia mampu mempercepatkan fungsi pembaharuan kulit dengan membekalkan nutrienn dam kelembaban pada masa anda tidur iaitu pukul 10pm hingga 2 am.


Whatapps 019 6002400
harga - rm 149 (termasuk pos)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...