ASCEND 1 : SEABUCKTHORN MAKANAN TAMBAHAN ALAF INI: Review - Shamone Beauty Serum SE10
Assalamualaikum dan Salam 1MALAYSIA kepada mereka yang pengunjung blog testimoni sne ini. Kunjungan anda di dahului dengan jutaan terima kasih. Di blog ini, kami paparkan pelbagai testimoni-testimoni hebat pengguna yang telah mencuba produk berasaskan beri Seabuckthorn

" Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila ubat tersebut sesuai dengan penyakit, maka ia akan sembuh dengan izin Allah" ( Sahih Muslim no. 2204 )

Makluman Penting Dr SNE Global Sdn Bhd

TERKINI
Bermula dari 2021 SNE Global membuat penjenama semula dengan menggunakan nama ASCEND 1 akan mengambil tanggung jawab penuh dalam penjualan barang tersebut.

Dengan berpegangkan testimoni2 yang berjaya ASCEND 1 akan melebarkan sayap secara global dan tiada sempadan. Kini memulakan operasi terkini di Taman Shamelin Business Centre.

Berikut senarai produk berasaskan 100% minyak seabuckthorn dan sebatian2 premium.

=>MANNA
=>ARTE
=>BELLE
=>BONEY



Terima Kasih

Cik Ju 019 6002400
Mobile Stokist
==========================

Sila tambah Rm8.00 sm / 10 ss utk poslaju
Sila whatapps / sms utk maklumat pembayaran
=> 019 6002400
make money

Sunday 12 May 2013

Review - Shamone Beauty Serum SE10


Shamone....Ramai yang tak tahu tentang skin care ni keluaran SNE Marketing S/B. Hari ini sy nak share tentang Essential Beauty Serum. 

Shamone tidak mengandungi Raksa, minyak mineral, pengawet, pewarna dan alkohol. Apa yang penting produk ini merupakan usahasama dengan syarikat2 kosmetik luar negara seperti Shiseido, Japan, Kidman International Cosmetics, France dan UP corporation, Korea.  Hebat tak!

Saya mungkin antara ribuan orang yang suka membeli produk dengan melihat iklan.. Pantang produk baru yang keluar di kaca tv... Especially memutihkan @ memudarkan parut hitam yg sy alami sejak 2 tahun lepas.  ada yang dibeli  x habis guna pun sbb hasil tidak memuaskan hati ..Kalau Gi farmasi mesti nak tanya or beli.  He..he..he.. (harap2 jauhi tabiat ni)





Antara produk shamone yg baru sy cuba ialah Essential Beauty Serum se10 (harga ahli RM169).  Sy baru beli awal bulan mei 2013.  sebenarnya sy masih ada 3 serum yg sy beli sblm raya dulu (gambar kat atas tu).
Saya akan beralih arah ye (ubah --> macam DAP la pulak) ke Sne Shamone beauty Serum . Baru seminggu .
Wow sy akan lupakan yang lain. Hasil sungguh cepat dan kulit bertambah lembut.  Mungkinkah sbb sy mengamalkan Beutskin Essence dan SNE so hasilnya sungguh memuaskan? Tak percaya. Cuba lah sendiri.

Kalau anda pengamal Beutskin dan SNE dan kulit tidak cenderung mendapat jerawat .... anda mesti mencuba Essential Beauty Serum SE10 ni.. Berbaloi.

Cara penggunaan nya mcm serum2 yang lain.  Apply selps toner dan sblm menggunakan pelembab. gosok menggunakan 3 jari yg hujung secara membulat.  Walla ... siap.

Nota :  Pada penggamal BE dan SNE @ tidak  dan ingin mencuba Shamone Skincare ini saya rekomen yang ni . Anda juga boleh mendapat nasihat dari Beutician SNE marketing, Puan Yasmin @ Miss Joey.

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...