ASCEND 1 : SEABUCKTHORN MAKANAN TAMBAHAN ALAF INI: Boleh ke putih macam adira
Assalamualaikum dan Salam 1MALAYSIA kepada mereka yang pengunjung blog testimoni sne ini. Kunjungan anda di dahului dengan jutaan terima kasih. Di blog ini, kami paparkan pelbagai testimoni-testimoni hebat pengguna yang telah mencuba produk berasaskan beri Seabuckthorn

" Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila ubat tersebut sesuai dengan penyakit, maka ia akan sembuh dengan izin Allah" ( Sahih Muslim no. 2204 )

Makluman Penting Dr SNE Global Sdn Bhd

TERKINI
Bermula dari 2021 SNE Global membuat penjenama semula dengan menggunakan nama ASCEND 1 akan mengambil tanggung jawab penuh dalam penjualan barang tersebut.

Dengan berpegangkan testimoni2 yang berjaya ASCEND 1 akan melebarkan sayap secara global dan tiada sempadan. Kini memulakan operasi terkini di Taman Shamelin Business Centre.

Berikut senarai produk berasaskan 100% minyak seabuckthorn dan sebatian2 premium.

=>MANNA
=>ARTE
=>BELLE
=>BONEY



Terima Kasih

Cik Ju 019 6002400
Mobile Stokist
==========================

Sila tambah Rm8.00 sm / 10 ss utk poslaju
Sila whatapps / sms utk maklumat pembayaran
=> 019 6002400
make money

Saturday 4 May 2013

Boleh ke putih macam adira

  Jom lihat transformasi Adira













Inilah antara soalan yang sy terima dari kalangan peminat dan pelanggan beutskin essence. 
Dan saya yakin persoalan sebegini jugalah di terima oleh ramai lagi pengedar beutskin sne ni kan? Ternyata  persoalan sebegini sebenarnya telah banyak di jawab di dalam blog2 dan ruangan FB page yang lain. Saya cuma nak share sikit aje.
Saya tak nafikan Adira mahupun artis2 seperti lisa, scha, chris tong,nad zainal, kuna dan yang lain kesemuanya putih tetapi sejak mereka mengamalkan produk keluaran SNE Marketing ni, mereka menjadi lebih putih dan gebu. Antara pengakuan mereka menyatakan makeup lagi tahan lama dan lagi menyerlah compare dari dulu.

Untuk makluman semua, Adira ni telah lama dah mengamalkan produk keluaran SNE ni (dah nak masuk tahun ke 2) disebabkan senggugut yang teruk pada awalnya.  Yakin keberkesanan produk ini beliau terus mengamalkannya sehingga kini.  Walaupun menjadi duta untuk produk yang lain ,  Kami dimaklumkan yang Adira ni masih mengamalkan juga BE, SNE Kapsul   dan Excel Tea.. Malah, Adira sapu  dengan minyak SNE hampir keseluruhan kulit.  Berbaloi kan hasilnya.
RM 210 (harga ahli) Mahalnya!!!
kami faham, mungkin ada yang cakap kurang kemampuan,  mahal dan etc .Memang tak di nafikan  pun  produk ini tak murah. Namun, melabur sedikit untuk kesihatan dan kecantikan melalui cara yang selamat, rasanya ianya lebih berbaloi kan?
Tidak dinafikan Ada juga yang berhenti hanya mengambil 1 kotak BE.  Kalau dengan hanya sekotak beutskin dah boleh terus putih gebu dan mulus,  rasanya, harga sekotak bukanlah RM210 (harga  ahli) tetapi boleh jejak sampai ribuan ringgit sama macam cara bleaching or rendam dengan clorox kot mcm micheal jackson he..he gurau aje. perbezanya di sini, tanpa rasa sakit dan parut dan macam2 lagi la kesan sampingan tapi kesihatan juga terjaga. Anda cuma perlu telan or kunyah.
Anda perlu tahu yang proses penyembuhan dan penyingkiran toksin dari dalam badan mengambil masa yang agak lama. Bukan sehari dua, bukan sebulan dua. Hari ni, macam2 yang kita makan. Asal sedap, kita mkan tanpa rasa bersalah. Tanpa kira kalori, kolestrol, lemak.. Tu belum masuk lagi bahan2 kimia yang digunakan dalam makanan tersebut. Mungkin hari ni kita sihat dan tidak tidak menjaga makanan atau kesihatan. Saya berharap anda menjaganya dengan mengamalkan produk SNE sebagai makanan tambahan anda kerana ianya mengandungi pelbagai nutrasi termasuk karbo disamping membuang toksin.

Dengan mengamal BE, Excel tea dan Sne secara moderate dan tertib juga boleh membuahkan hasil.  Kita imagine yang kita pergi ke spa kecantikan 2 x sebulan tapi kita hanya amalkan di rumah.
Pada customer dan bakal customer yang berminat nak order melalui saya Cikju sila sms / whatapps/ viber @ 019 6002400

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...